Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Yvonne - 14 maj 2014 08:32


Teamwork - både i vardag som på arbetet.
Vad föredrar man egentligen? Såklart att man samarbetar eller hur.

Igår var jag på möte med en stor samarbetspartner till banken. Mötet drog ut på tiden, så när jag kom tillbaka var jag tvungen att springa ut och handla t aktiviteten.
Det jag möttes av från en av mina tant kollegor är under all kritik!
De satt 3 st där och kunde väl avlasta mig som tyvärr satt kvar i mötet.

De kan inte tänka team o de är så fyrkantiga!
Inte trivsamt...

Vi som skulle iväg på aktiviten kom iväg och det var skitkul!

Vi lottade 2 lag och fick varsin rygga och walkie talkie :)

8 olika kuvert med olika uppdrag på stan - vi utgick fr Humlegården.

Teamwork - ja det handla detta om oxå, därav att jag valde denna aktivitet. Men tanterna var inte med o inte som sagt flera andra heller.

Skoj var det! O mitt lag vann!!
Väskan låg under Tures i Sturegallerian:)

Middag åt vi på Fridays, mums!

Ännu en skojsig kväll. :)

Imorse for jag t Årsta o lämnade min lille vän. Blev stoppad i kontroll o fick blåsa. 0! Var mer orolig att de skulle säga nått om lös hund i bilen..

Om en timme skall jag ha lönesamtal..Spännande el inte..


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards