Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Yvonne - 3 maj 2014 11:18


Så är det..

Just nu lyssnar jag samtidigt när jag skriver detta på en låt som alltid kommer att betyda och stå för en fin Kärlek..

Jag mår bra, känns gott i magen.
Ge någon ett leende och du får ofta tillbaks ett..

Igår, redan 12.20 hämtade mina älskade vänner Kicki o Lalle mig och vi åkte mot Jönköping.
Jag somnade såklart i bilen..trött efter 2 dagars trevligheter :)

Vi var framme efter 3 Tim. Och solen sken och åh vad jag gillar Jönköping!

Hittar jag en kärlek här så flyttar jag hit <3 ha ha tokjag eller inte...

Vi åt en smörgås och drack lite kaffe.
16.40 fick jag som hållpunkt att vara redo för avfärd.
Medtag badkläder o handduk...

När vi kom fram stod mina vänner Chatrine o Johan o Johanna och väntade på oss <3

Åh vad underbart!! Vi checkade in på ett Relaxing ställe. Bubblade och så trevligt ställe!
Efter ett tag tog Kicki med mig ner till en man och jag skulle få 45 min massage!!
Sååå skönt!
Snacka om att jag njöt i fulla drag!

Ett glas kallt vin efter var topp och avslutades med ångbastu.

Vi for hem en sväng och packa om lite och hämtade Cosmo sen anade jag vart vi skulle ... Hyltan, hem t Chatrine o Johan på middag.
Åh vad mysigt o vad hungriga vi var!

21.30 åt vi en supergod middag och jag tyckte det var en sådan mysig eftermiddag o kväll med fina vänner och många tankar bakom...

Ge någon ett leende så får Du ett tillbaks..

Väl hemma " i mitt " rum i källaren vid 24 tiden hos Lalle o Kicki släckte jag lampan med ett stort leende....

Nu har vi ätit en rejäl frukost och kl 12.00 skall jag vara redo med gympadojor på och....

Njuter... <3

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards