Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Yvonne - 7 maj 2014 08:06


Japp nu kom tröttheten..
Hm.. Skulle ge mycket för att sova o slöa idag :)

Var på en fantastisk utbildning igår som gav mersmak :)
På väg nu för en dag till!

7 deltagare och en fantastisk lärare som fullkomligt brinner för detta.
Lunch på Griffi'ns som är vägg i vägg med där vi är. Mycket mycket trevligt att avnjuta deras mat. ( de har toppengoa drinkar oxå o mysig atmosfär kvällstid, I know!)

Igår en kväll med massa "måsten" i hemmet. Två promenader med min lille vän som ätit så dåligt men har både ätit igår kväll o imorse. Så skönt!

Jakten på ny bostad fortskrider varje dag.
Igår kväll hittade jag en som är intressant. Så det är åter igen lite spännande...

Imorgon fyller ett av mina två bästa hjärtan 22 år <3
Tänk vad åren går.. Men är så mega stolt över bägge mina barn som sedan länge är självförsörjande och kan ekonomi och vett o etikett.
Älskar Er sååå mycket!!


Ha en fin dag alla :)


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards