Alla inlägg under februari 2014

Av Yvonne - 4 februari 2014 23:03

När vi var i Thailand så läste vi nyheterna emellanåt. Det vi diskuterade mycket var Emil 19 år som försvann på Nyårsdagsmorgon i Uppsala.. :(. Så hemskt.
Då våra ungdomar far ut då o då satt vi och diskuterade hur de skulle göra om en vän inte hann med tåget osv..
Idag står det igen om Emil.. Inte ett enda spår finns och var är han?

Känner verkligen med hans familj.. :(
Så himla tragiskt..

Fick äntligen träffa och äta lunch med Världens bästa Mikaela som har fått ett superskoj jobb i city på Nordea <3
Så mycket Grattis!! Unga tjejen 24 år och kommer gå långt! Så duktig, ödmjuk, inlyssnande och med mycket god energi!
Jag visste du skulle toppa!!!

Satt kvar ett bra tag på jobbet idag igen, fixar med lite som jag bestämt mig för. Känns bra.

Har även tagit tag i min mäklare som är bäst, vi skall höras på fredag.
Väntar samtal från två ställen om ev intresse på bostäder.

Sandra sötnosen hade slutat tidigare idag o lagat chiliconcarne. Det var gott med kryddig smak :)

Sen kors i taket har jag legat i soffan! Kollat 112 alarm och sen en långpromenad med min lille vän..
Så kan det gå :))

Sovdags nu skall vara tidigt på jobbet imorrn.

Kram


Evy o jag i Lördags på Tele2 Arena :)

Av Yvonne - 3 februari 2014 22:43

Måndagen är över.. Så pass att det slog mig: vad är det man väntar på egentligen? Ok Tisdag imorrn , en ny jobbardag och sen då?
Alla säger jämt på torsdagen: åh vad skönt imorrn är det Fredag... Ok...
Snacka om att vi inte lever i nuet... Ja ja jag är lika dålig på det oxå...

Lite hemskt är det allt...

Idag har jag haft lite djupa tankar på en sak, och då jag vet att om man VILL kan man få det om man tänker positivt.... Så jag hoppas jag på den..
Näe egentligen två saker fast tre om jag skall vara riktigt ärlig...

Satt kvar en stund efter jobbet och tog tag i en av dom...Japp! Jag har bestämt mig... Forts följer..

Mor o far har tagit hand om min lille vän idag, så jag for dit och åt en god Lax middag. Så gott! Tack mina fina föräldrar. Så härligt att få denna tided dom. Och så har min lille kille haft en bra dag oxå :))

Sen har jag rensat lite papper när jag väl kom hem och så. Alltid nått fix..

Lite höstrusk idag o mörkt..

Två fina tjejor har födelsedag idag:
Min fina vän Månkan och Jonna som fyllt 18 år. Fylla 18 är stort...!

Jag bjuder på en härlig sommarbild från mitt Paradis: Min älskade stuga från i somras då vi var 9 glada tjejor o hade Skitskoj en hel helg hos mig!

Åh så Månkan , en glad o go Månkan :) Grattis än en gång!!

Kram

Av Yvonne - 2 februari 2014 16:45

Igår var verkligen en härlig Lördag. Vila, handla och massa måsten.. Borrade lite, ÖB shopping massa "bra ha" saker, spottbyte av trasig spottlama i badrum o v-rum och ner o hämta lite saker i källaren som jag ska ge bort. Måste börja tömma där...

Tog ett bad och en drink med tända ljus. Skönt att bara i lugn o ro vara...

Kl 17 hoppade jag på bussen och 2 stationer bort kom Evy på :)
Vi hade bestämt att åka in till Tele 2 Arenan och äta på Olearys.
Sagt o gjort, men Gud vad folk det var!! Och vilken stor Olearys!!!

Vi fick plats en trappa upp och åt o drack lite gott.
Då min kusin Benke såg på FB att vi var där, letade han upp oss. Så skoj!
Hans vänner kom och de fick inte plats där så de gick till en Italiensk Rest nära där.

Efter ett par Tim o vi hunnit prata lite och träffat lite annat folk vi kände gick vi till Benke o hans vänner.
Vi blev kvar där med dom och hade mycket trevligt.
Skratt, prat och lite goa drinkar.

Då vi var kvar när dom stängde vid 24 tiden , släppte vakten in oss till ett jättedisco! Som låg vägg i vägg!
Vilken bra musik!! Jag som älskar att dansa!
Så skoj!!! Ha ha så otippad kväll!
Vi drack Champagne och jag är så glad att vi träffade Benke o Jimmy , Stefan o Jonas :) Kul!!
Spontanitet : I like!!

Blev att komma hem mycket sent.. men vad gör väl det?

Snöade massor när jag vaknade imorse o är så glad att jag o min fina vän Majsan planerat att vi skulle ses idag o ta en långpromenad!
Vi åkte t Tyresta, gick 5 km spåret och det var så skönt och mysigt.
Cosmo var såklart supernöjd oxå :)

Åkte o köpte bullar till mig o Majsan och leverpastej t Cosmo.

Bi har suttit o fikat o haft en härlig dag. Majsan ger mig positiv energi.

Nu är det snart middag o Sandra på väg hem med grillad kyckling, mums.

Imorrn är det en ny vecka med nya möjligheter och äventyr..

Ha en fin kväll,

Kram

Av Yvonne - 1 februari 2014 12:58

Tiden går fort.. Redan Februari, men vi går mot ljusare tider och våren :)

Igår var jag så trött och ville vara själv. Tog en snöig promenad med min lille vän och struntade i middagen.
Inget hungrig alls. Tänkte titta på en film,men det lockade inte heller så jag pratade i telefon med en vän och tog en till promenix och la mig.
Skönt, behövde det.

Lördag morgon o vaknade tidigt och gick ut. Så skön luft! 0 gradigt och massor av snö!

Sandra o jag har ätit en god Lördagsbrunch made by her och nu skall jag åka o handla lite.

Njut av lördagen :)

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards