Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Yvonne - 22 februari 2014 11:31

Vilken härlig morgon!!

Regnet igår frigjorde snön som kom häromdagen. Yes!!

Tidigt uppe trots sovmorgon men det har det varit värt.

Ut i skogen och ner till sjön.. Isen ligger kvar men såg tunn ut.
Cosmo sprungit lös och mått toppen!
Träffat på en del hundmänniskor och alla var de så glada.
Jag har fyllt på min energi för dagen med råge.

Några timmar senare kom jag hem.

Nu hugga tag i lite "måste" göra här hemma och projekt rensning.

Sen ser jag fram emot nästa äventyr..

Njut av denna härligt soliga Dag!

Kärlek <3

Av Yvonne - 22 februari 2014 00:37

Fredag är ju den bästa dagen på hela veckan..

Tyvärr idag en regnig o blöt dag ( gudskelov att snön smälter bort)

En Prinsessa föds! Eller inte .. Det är väl inte klart om hon blir det eller inte. Men iallafall så får det stora rubriker att Prinsessan Madeleine fått en flicka :))

Inte nog med det så vann Sverige mot Finland i hockeyn!! Yes! Gissa om alla stod o kolla på jobbet!
Heja Sverige!!

Min vän Månkan o jag hade planerat att ha en kväll o bara vara och äta lite o prata o så.
Så det skulle bli kvällens äventyr.

Regn regn men vad gör det när man är ledig 2 dagar...

Åkte o köpte Thai mat till oss ( hm blivit mycket köpmat denna vecka.. Blir så ibland) sen gick jag o min lilla vän hem till Månkan.

Vi har haft en jättemysig kväll och ätit och tagit något glas rödvin.
Fikat o ätit biskvier och bara "varit"

Månkan följde mig o lille vännen en bit hemåt nu vid midnatt.

Tack min fina Månka för en härligt , avslappnande och mysig kväll.
Jag har en sådan fin vän i dig <3

Åh så skönt, imorgon bitti ska jag försöka sova ut...,

Gonatt,
Kram


Ha ha på vägen hem nu så fick vi ett ryck och börja fota oss... Den bjuder vi på! Månkan o Jag :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards