Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Yvonne - 26 februari 2014 23:11

Bestämde mig för att tacka Nej till lägenheten. Kändes så rätt i magen då jag vaknade att göra det. Det kommer flera, och bättre :)
Trots allt har jag en bild av vad jag vill och den stämde inte riktigt..

Fick en förfrågan om ett jobb idag, bara sådär.. Men nej på det oxå. Blir inte alls "bättre" /intressantare än vad det är nu.
Lite konstigt att det kommer när man inte har "tentaklerna" ute..hm..


Var tidigt på jobbet imorse så jag kunde gå tidigare idag.. Knatade iväg t Gamla Stan för att kolla en sak.
Uppdraget fortsätter imorgon..

Sen var det att fara hemåt för ikväll var det dags för; Vardagsmys igen :)
Tänk vad tiden går.. Dryga månaden sen sist med Tjejorna.

Haft en hemsk huvudvärk o mår inte på topp. Så jag avstod vin och höll mig till vatten ikväll.

En jättehärlig kväll, Anna o Hellen kunde ej närvara. Så vi blev 5 st idag.
Fick skratta en hel del då Hele'n hade lite roliga saker att berätta.

Blir kul att få festa med dom på Lördag, ja nu närmar det sig...

Dags o vila huve't o sova nu.

Kram










Hele'n fotar oss glada tjejor:
Birgit , Kicki , Månkan o jag :))


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards