Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Yvonne - 20 februari 2014 21:49

Drog upp persiennerna i morse : ( Men!!! Snö... Helt otroligt..

Såklart vart det en morgon som var lite kaosig i trafiken. Bor ju lite på "landet"

Kom sent till jobbet.. Ena kollegan sjuk och de andra två till projekt outsorcing...
Ok inga problem, nu kör vi.. Då går Datorn till det externa systemet vi kör mot extern partner... Sönder!
Ok lös detta, ger ett leende mot en kollega på en annan avdelning och blinkar lite.. Yes! Han är så go. Han släppte inte mitt problem och jag ringde It avd för den trasige...

Två så rara kollegor löste mitt problem , tack fina ni. :)

Såg fram emot att kl 17 träffa 2 gamla kollegor som slutat i banken och 4 nuvarande.
Vi gick och tog ett par glas vin o åt lite.. Supermysigt!

Idag igen på bussen hem men lite tidigare.

Strax hemma för en långpromenad med min lille vän.

Idag har jag haft en känsla som jag inte kan tyda riktigt. Då jag har stark intuition så vet jag att denna känsla betyder något... Vad?

Imorgon fredag :)

Kram


Så underbart att få träffa min vän Martine ikväll <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards