Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Yvonne - 11 februari 2014 23:58

När man sitter på nästan samma buss varje dag, eller rättare sagt kliver på samma buss som avgår samma tid varje dag... I alla fall 3/5 dagar i veckan.. Ja då känner man igen medpassagerarna.. Åh jag kliver på den sista hpl innan bussen åker direkt t Centralen..

Lång utläggning... Vad jag vill komma till är att folk har börjat att hälsa, de sitter på samma plats...
Trevlig energi..

Mmm nästan jag oxå... :o och är inte mr x med på tisdagen funderar man nästan var han är...
Ha ha så tokigt! Eller normalt? Eller vad?
Vi är vanemänniskor. Parkerar du nästan alltid på samma plats på Ica Maxi?
BRYT! Imorgon bitti bryter jag min sittplats , åt vänster längre fram :))


En kul dag på jobbet:) Aktivitet med jobbet, gruppen i april-maj, såklart jag är frivillig att fixa. Love To make things happens... :))Energi..
Träffade en gammal kollega på lunchen, energi...

Sandra ringer o berättar att hon på fm var på Ikea o shoppat massor till sitt egna boende framöver,energi, do it by herself..

Hem, åt lite. Kicki och jag bestämt att träna i dag, men hon är inte kry i kroppen, så då bestämde vi att gå en långprommis..

Vi möttes upp vid 19 tiden och sen trampade vi på. Vi stannade efter drygt 1 Tim o en park. Lite bus där...
Kul energi..

Vips så stack Cosmo iväg!! Efter en hare! Jag hade släppt kopplet!
Negativ energi..

Fick panik! Han med kopplet släpandes och ner mellan villorna och ut på bilvägen!
Ropade och sprang.. Han lyssnade inte och jag hade kunnat vinna ett marathon! Aldrig sprungit så fort..
Ser i synen framför mig att bilen kan komma och köra på honom runt knuten..hemskt!
Negativ energi..

Han kom springande tbaks efter några minuter som kändes som en evighet..

Vi knalla hem och vi hade varit och gått 1,5 Tim, /
skönt, och Cosmo var slut..

Så skön kväll vi två. Kicki o jag och en kopp The' och prat vid köksbordet. Länge sedan vi var själva helt, och det var så mysigt.
Så god energi..

Love you My friend Kicki <3

Åh det bästa är att det endast tar
4 min att gå mellan oss...

Så glad att jag har mina vänner <3
De som ger mig energi .. Är de bästa!!


Kvällslek a la Kicki och Yvonne <3 <3

Mycket god energi; Inom oss lever det ett litet barn..,







Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards