Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Yvonne - 6 februari 2014 22:44

Idag har varit en blandad dag. Min feeling har varit blandad på nått sätt. Jag fick energi igår som sagt och när jag fyller på så går det så mycket framåt. Ja med allt på nått sätt.

Fått massor gjort på jobbet, tagit i surdegar och fått "komittande" på en del saker. Underbart!!

Skulle vilja unna fler i tillvaron denna känsla.

Vi blev kallade på möte för hela stora avd , dvs vi 44 st inom några timmar.
Mer processer skall tittas över o till Polen. Dvs vi kommer skäras ner på personal framöver. Detta projekt pågår t Juni ( då vi även flyttar lokaler) . Åh vilken känsla för många... Oroligt såklart.. Men jag har varit med så många ggr nu att jag orkar inte oroa mig och dessutom så tror jag på ödet.. Kan jag inte påverka det nu så varför lägga ner energi på att gå och oroa mig?

Mötte upp Helene efter jobbet och vi skulle se Wolfie på Wall street.. 3 Tim lång! Helt underbar film!! Se den!
Helt otroligt vilken kille och den är ju dessutom sann...
Tänkvärd och diskutabel!

Blev en Cola efter med lite prat. En jättemysig kväll!!
Like To be with you My Helene <3

Nu hämta min lille vän hos T.

Imorrn är det fredag.. "Blink"

Kram

Av Yvonne - 6 februari 2014 00:11

Jobbe jobbe... Ett måste ...

Tog min lille vän efter jobbet och promenerade hem till Heidi <3 Längtat efter att få en kväll o prata o planera lite skoj framöver :)) Live our life....

Vi lagade lite underbar god mat: Renskav, hemlagad mos o lingon: mumsi!!! Åh lite rödvin såklart:)

Kalas kväll och vi har nu planerat lite trevligheter framöver.
Vad sägs om Västkusten? Visby och Sälen närmast. Yes, så är det..

Vi inser att vi är välsignade med energi och empati..<3
Ja för när vi två blir djupa så
Inser vi att vi två kan flytta berg... Mmm så är det, därav att vi lika snabbt blir besvikna om vi saknar varandra.. Conclusion: Vi behöver varandra :))

Sandra hämtat oss på vägen hem från sitt jobb. Tack min söta tjej.

Sove dax :)

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards