Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Yvonne - 9 februari 2014 22:38

Så kan det vara :)) Skönt med en vit helg och pigg nyter när man vaknar..

Men vilket regn och rusk det varit här.. Hualigen! Som höstrusk. All snö är nästan bora..:(
Ok då får det bli vår nu..eller ?...

Bäddat rent sängarna och tog en lång promenad.

Sen Mekonomen först o lite shopping.Åkte sen till Bahaus , jag fullkomligt älskar det varuhuset.. Oj vad många tusetalskronor jag shoppat för där. Detta när jag har renoverat o bytt o fixat i alla boenden.. Så bra utbud och bra saker. Åh nu shoppade jag lite krokar och färg. Tänk vilken dröm att få vara inköpare där..:))

Sen vart det att fara till Ikea, :). Var där några timmar och kolla o så.
Köpte lite nya saker och en stor möbel jag ville ha. Har tagit 2 Tim att montera, men attan vad fint det blev!

När jag skulle ta fram dammsugaren så kom jag år en färg burk med slangen! Vips så for den ner o lockat gick upp! Neeej! Färgen rann ut på golvet.. Men fick upp det, bra där Yvonne. :)

Härligt o fixa o dona o pyssla. Skönt när man kommit igång.. Ska fortsätta imorrn. Skulle varit o druckit The' hos Kicki kl 20.30, men jag gav återbud. Kände att jag inte orkade. Går med o tränar på tisdag istället, så får bi ses o prata lite då <3

Imorrn ny vecka...

Kram

Bauhaus o Ikea , Tjooo!

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards