Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Skojsig o härlig weekend :))

Av Yvonne - 23 februari 2014 19:57


Vilken helg! Vad jag har haft det toppen! Vad jag har varit glad! Vad jag är slut..! Men jag njuter av dessa ögonblick - det är ju en del av mitt liv.

Igår gjorde jag klart allt hemma, städ, tvätt och projekt rens.

Gjorde mig klar till tre tiden och åkte och handlade det sista till kvällen.
Carina o jag skulle ha massa folk hemma hos henne.
Vi åt middag tillsammans och fick några timmar innan alla kom. Vi vart 15 st och för festade innan i vi vid 21.30 for iväg till 80 tals kväll längre bort i kommunen på lokal.
Så glatt o kul! För det vart lite nytt folk jag inte träffat förut. Trevligt!

Jäklar vad vi dansade och hade skoj!
Kom hem sent sent.. och det kändes idag kan jag säga...

MEN det hindrade inte mig idag att åka in till Långholmen och möta upp Nettan och äta brunch på Långholmens Värdshus.

Så fantastiskt gott! Sen gick vi hela Söder Mälarstrand till Slussen.
Lite shopping på Götgatan vart det också.

Det är vår! Så skönt väder :)

Väl hemma så hämtade jag min lilla vän som T haft sen igår.

Nu har jag landat i soffan och känner verkligen att jag är lyckligt lottad på många sätt.

Variation, livslust , nyfikenhet och drivkraft med förmågan att se möjligheter..Det gör mina dagar bättre:))

Hoppas att fler njuter av livet, vi har bara ett..
Umgås med dom man mår bra av, ta bort negativa energier och ge och ta kärlek. <3

Imorrn ny vecka och nästa helg min fest :)) Lite nervös..

Kram




För festens snacks:) och sen Jag som kom
I taxi idag t Långholmen.. Ha ha Nettan fotade mig för hon tycker jag var lite crazy... :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards