Alla inlägg den 25 september 2015

Av Yvonne - 25 september 2015 07:11


Fredag morgon - vaknar till smattrande regn - hösten är här.
En vecka så annorlunda de andra 39 veckorna detta år..

Tankar på livet kommer och går många gånger i sitt liv - ja jag har en del jag har fått grunna på under åren.

Denna vecka att fara fram och tillbaka till Danderyd har varit ett kapitel för sig...

Min far är kvar och det går framåt positivt -så skönt. Vatten i lungorna är det sista och alla mediciner för hjärtat ställs in. Förvirringen är gudskelov borta! Puh! Han skratta själv när vi berätta om den :)

Jag har fått träna en dag, skönt. Varit med mor och ätit middag och hållit henne lite sällskap.

Idag är det fredag och ikväll blir det till att fira Petras Lasse som fyller 50 år. Surprise middag! På Söder hos dom och det blir skoj!
Kommer vara med några timmar innan jag sen far ut till stugan min.

Behöver landet, skogen och bara vara där.. Tända en brasa och njuta av lite vin och fira min vän som fyller år på söndag..

Tar långlunch idag och hälsar på min far. Ja vi hoppas och önskar att det snart är dags för honom att kunna åka hem.
Denna vecka var verkligen tuff...Pappa är stark - det är så skönt!

Tack högre makter att ni var med och glöm inte: njut av livet....


Trevlig helg :)


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards