Alla inlägg den 17 september 2015

Av Yvonne - 17 september 2015 08:39


Kliver in i T banan o sär sitter 90 % med huvet ner i sin mobil.. Galet på ett sätt men "vår nya" värld...

Jisses vad denna vecka farit fram.. Måndagen hämtade jag om min kära mor och for hem till Elsa, Agnetas mor på middag. Neta var oxå där och vi hade en go o mysig kväll. God mat o fila. Våra mammor har arbetat ihop. Så de har en del gemensamt.. Skoj! :)

Tisdagen var jag så låg - så jag fick en stark känsla för att träna bort den känslan..
Gick fört på en timmes pass av Body Toning-styrka, balans och mage. Skönt!
Väntade in mina tre vänner för PT träningen och fick vila 10 min innan.
Hårdkörning som alltid och jisses vad jag var slut efter...skönt!!!
Sov som en stock på natten! :)

Igår började jag tidigt och gick därav tidigare oxå. Hade planerat en egen fixar hemma kväll..
Köpte Ljung o lite blommor som kan vara på balkongen.

For hem och jag fick på 3 Tim fixat massor!
7 matlådor gjordes, dammsugare, skurade, planterade blommor, tvättade, rensade kläder, vattnade blommor, satt in papper i pärmar efter sommaruppehåll, fixade o trixafe i allmänhet. Bokade Londonresa...

Idag är en ny dag och äntligen ikväll så kommer Månkan :) Så länge sen.. Vi har på olika håll haft mycket att göra o diverse anledningar..

Men ikväll blir det en kväll hemma i min lya. Blir mysigt:)

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards