Alla inlägg den 6 september 2015

Av Yvonne - 6 september 2015 22:08


Skaldjur och fisk är väl det bästa o godaste man kan äta.. Blev mycket av den varan i helgen.. Mums :o

Jag tog ledigt några timmar i fredags och åkte hem och fixade mig. Min vän kom och vi fick besked av Ingela och Tomas att deras bilresa ner från Umeå var starkt försenad... E4an avstängd på nått ställe o så..

Vi for in till Gamla Stan för en öl och hoppades på att dom skulle hinna till Räkkryssningen..

Helt otroligt nog kom de farandes med taxin 5 min innan avgång.. Puh!

Vi hade en fantastisk kväll! Åt räkor i massor och dansade en hel del till ett band som spelade superbra musik! Gamla godingar!

Båten kom iland 23.30 och vi kände för att gå vidare och hamnade på Grand Hotel, Cadierbaren. Härligt trevlig var det där..

Blev sent men så trevligt <3

Lördag och lite trött i mössan... Tvättade lite och tog en lång dusch.
Vi skulle hämta upp Karin som skulle med oss på Kräftskiva hos min väns vänner ute på landet i en lada.

Vi hade en trevlig dag hemma hos oss där i Eskilstuna och drack lite bubbel innan vi blev hämtade till Kräftskivan.

En härlig kväll med glada o Goa människor. Det bjöds på pajer och dryck. Massor av Kräftor och godsaker.
Karin o jag hade lite skoj med en traktor o tog massa foton :) ha ha..

Hem efter midnatt och stupade i säng direkt..

Idag har jag o Karin varit i lilla staden själva några timmar då min vän for iväg på en tidigare planerad sak.

Kom hem nu ikväll och har nu bäddat rent och fixat lite.

En underbar helg med mycket innehåll. Mums för alla skaldjur och gott...

Det Låg ett litet paket på bordet.. Ja idag är det 9 mån sedan vi träffades <3
Ha ha så romantiskt gulligt.. :) Tack!!


Imorrn ny vecka...

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards