Alla inlägg den 3 september 2015

Av Yvonne - 3 september 2015 09:20


Regnväder kan man lugnt säga att det varit dessa dagar..

I måndags kväll fick jag träffa båda mina barn. Härligt! Patric började ett nytt jobb och Sandra var så glad att höstens konferens läggs i Spanien.
Underbar känsla när de mår gott :)

Började min PT träning i tisdags! Kom ner tidigare till hallen så jag sprang 3 km på bandet för att värma upp.
Sen var det hård styrketräning... Men vad skönt! Ett gäng kilo upp har det blivit så det känns så bra att börja träna o tänka mat igen.. :)

MEN igår morse... Lax och Broccoli i min matlåda... Letade busskortet på morgonen, rotandes i väskan.. Ja.. Gissa om det luktade om Laxen som sipprade ut i väskan... Sakta sakta på T banan.. Mycket folk... Ha ha min otur:o
Galet jobbigt...

Var och klippte av mig lite ljusa lockar igår och fick lite färg på det ljusgråa:)
Så skönt!

Blir lunch med bästa Majsan idag och sen blir det träning igen. Måste få ut min energi då det är så lugnt o segt på jobbet...

Kram

Längtar till Solen...
Mor o jag vid Rånäs Slott - Sommar....

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards