Alla inlägg den 18 september 2015

Av Yvonne - 18 september 2015 09:23


Denna vecka har rusat fram. Många saker har hänt och många känslor har det varit :o

Livet går fort och vissa saker kan man påverka o vissa inte...
Igår var jag med om en negativ upplevelse på jobbet. Det måste få ett slut på denne persons förhållningssätt och beteende mot omgivningen. Många med mig drabbades av en stor negativ energi..Jag påverkades oerhört mycket..blir trött av det.. Orken går liksom ur en..

Hade en tid hos min kirurg - Ulf som gjorde en stop OP på mig för 22 år sedan.. En man jag litar på :)

Köpte mat med hem och Månkan kom!! Så mysigt! Så länge sedan..
Det vart många timmars prat och många saker att avhandla..
Tänk vad vi går parallellt i mycket..
Nästa helg flyttar hon.. Skönt!
Bort med det gamla o in med det nya:)

Idag åker jag o min vän till stugan.. Åh det skall bli så skönt. Fixa lite , vila, äta kräftor och bara promenera..


Trevlig helg!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards