Alla inlägg den 21 april 2015

Av Yvonne - 21 april 2015 08:37


Energi - ja jag vet att jag har energi..

Igår vart det hem att hämta bilen, styra mot gamla hoodsen, svänga om till sommardäcken som vackert låg kvar i bilen från då jag hämtade dem förra veckan... Skäms Y! Det var inte likt mig, men även solen har fläckar :))

Släp, ja släp skulle fixas då jag skulle hämta en soffa hos Helen' .. Ack det fanns ingen av de tilltänkta så det vart att hyra.. Attan jag hade glömt körkortet hemma... Sandra - tack , plockade upp henne så att hon fick hyra ett till mig.
For till H o tog en kaffe och skulle backa in släpet - tjenare.. Jag kan inte backa släp.. Tog loss det! Ha ha o vi rullade in det!! Starka kvinnor kan!
Åkte till Månkan droppade av soffan för ett par dagar...

Den blir toppen i min stuga :) Det blir att fixa nya golv t v-rummet på onsdag!!

Till Putteh - lämnade vinterdäcken.

Maxi - handlade .. Hem. Pust!
Hemma 21.30 Pigg- fixade..

Somnade o vaknade 04.00 KLARVAKEN ! asså...

Ny dag - nya möjligheter!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards