Alla inlägg den 20 april 2015

Av Yvonne - 20 april 2015 10:31


Mår gott :) Hemma i Svedala nu.
Ännu en stad avverkad. Med goda energier, skratt, upplevelser och "må gott" känsla...

Som sagt så lever jag här och nu. Vi vet aldrig vad som väntar..
En del sticker det i ögonen på... Men det är deras förlust att inte ta tillvara på nuet..
Jag har ett par pussel bitar som jag saknar.. Annars mår jag gott, skall verkligen inte klaga.

De jag nu valt att ha runt mig ger mig god energi och inga olustiga känslor.
Jag är fel person att utsätta mig för dessa.

Söndagen i Paris bestod av besök på en marknad.. Så mysigt.
Där köpte vi vin av en lokal vingård o så go fransk farbror som vi blev glada av.
Lite annat smått o gott o sen gick vi till Eiffel parken.
Så så mycket folk i solen och den fantastiskt fina parken.
Satt i solen så att min nos är röd idag :)
Väl hemma sent så somnade jag med en god känsla i magen.

Tack Karin, Sandra och Joakim för fantastiska dagar <3


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards