Alla inlägg den 2 april 2015

Av Yvonne - 2 april 2015 11:52


Skärtorsdag och full rulle! Jag har redan tagit en avstickare till Blåkulla :)

Jobbar full idag så att mina kollegor kan få gå hem tidigare och njuta av denna dag:)

Sandra o jag var hos mor o far igår på middag och sen vart det spel:)
En kalasmysig kväll!!
Saknade Putteh dock.. :(

Vi for hem till mig och lastade ur lite saker i bilen och så fick Sandra ta bilen hem och låna den över helgen. Hennes är sönder just nu. Min står mest i garaget och jag är ju inte
hemma i påsk :)) Så glad att kunna hjälpa mina barn.

Verkligen Aprilväder ute nu och även i Prag.. Blir till att ta med paraplyet.
Neta smsade tips om en linbana att åka och hoppa av på ett ställe. Tack för det tipset :))

Önskar Er en Glad Påsk med många ägg och även en del pussar!

Jag ser fram emot att sitta på Arlanda imorgon bitti och njuta av den obligatoriska Ölen :))
Men framförallt vad helgen har att erbjuda - på många sätt :o


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards