Alla inlägg den 13 april 2015

Av Yvonne - 13 april 2015 07:25


Två månader idag.. Två månader sedan min älskade lille vän somnade in.. Det är verkligen tomt emellanåt :( den Goa lilla nosan som puffade på mig på morgonen och kröp upp i armhålan och ville säga godmorgon..... Min fina bästa lilla vän <3

Helgen ja.. En åter igen fantastisk helg!
Många möten, trevligheter och positiv energi.

Fredagen for vi ner till Sjöstaden. En överraskning till min vän. Vi mötte upp Helene o Håkan som väntade på oss där. Det blev en Skaldjursfrossa middag mums!
En trevlig kväll som varade till midnatt...

Lördag med ett härligt solsken! Min vän for hem och jag njöt av solen och tog en lång promenad.

Carina kom från Uppsala och äntligen kom vi till skott med vår träff!

Lite bubbel på balkongen och Johan och Anne kom på besök. Även de bankkollegor.
En sådan trevlig eftermiddag och efter många timmar gick J o A.

Carina o jag åt lite och hade en toppen kväll med lite goa kaffedrinkar o så när vi fick ett spontant infall och for in till stan...

Till Sky bar för en drink sen en taxi till Engelen och jisses vad vi dansade!!

Oj det blev en sen natt..

Söndag - blåst o dis.. Carina for hem o jag fick lite gjort.

Middag hos Petra o Lars på Ringvägen.

Mötte upp Putteh och vi for dit. En så trevlig kväll och jag fick vara med min son oxå. En fantastisk avslutning på en fantastisk helg <3

Vad vore livet utan sina vänner, barn o nära o kära.

Redan strax på jobbet - sen träna o efter det till Putthes källare o hämta sommardäcken.
Ja tiden går och på onsdag sista dagen för dem att skiftas..


En kopp The' hos Månkan efter kanske?


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards