Alla inlägg den 8 april 2015

Av Yvonne - 8 april 2015 08:22


Fyra dagars vecka som började med så mycket strul som det bara kan bli - once a time... På jobbet alltså...

Tiden sprang iväg hela dagen! För mig personligen en positiv stress då jag gillar att ha mycket att göra.
Det är inte nyttigt att ha detta 5 dagar i v tror jag men jag blir ju mer stimulerad då det finns tankenötter och problem att lösa.. För alla är det ju inte det så vi balanserade nog upp varann.

Sen senare på kvällen var det äntligen dags för PT träningen!
Löpning och test vart det. Yes! 6 km ute på Djurgården i detta vackra vår väder :)

Åh vad jag är taggad! 2/15 pass och de 13 ggr som är kvar ser jag fram emot!
Min tid på 3 km är jag nöjd med - den skall nu förbättras successivt. Tjoo!

Kom inte hem förrän vid 21 tiden, o jag fick svar på min motionscykel på blocket, så den såldes oxå på kvällen!! Äntligen töms förrådet..
Flyt!

Solen skiner och jag har tränings värk:)
Nya tag och ikväll har jag 3 Middagsgäster hos mig. Blir trevligt!

Njut av dagen.

Kram



Rejna o jag svettiga men lyckliga:)

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards