Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Yvonne - 27 februari 2015 10:43


Sista dagen på Sthlms Sportlov.. Tänk att det känns som många år sedan detta var aktuellt för mig.. Ja att planera denna vecka då barnen var lediga :o Ja allt har sin tid..

Igår var jag på ett Boxningspass!!
Gick ju för många år sedan på Boxersize och nått pass på ren boxning.
Nu har vi en fantastisk Friskvårdssektion och därmed Boxning 2ggr/vecka.
Så igår gick jag o en kollega ner och boxades! Så jäkla skoj!! Det är utmanande , tufft, envist, svettigt, man får ut alla känslor och det bränner fett...

Hade sådan energi att jag fick massa gjort med att packa upp lite saker jag inte fått upp, och fix o trix.
Härlig kväll!!

Skall träffa några vänner idag efter jobbet och vi skall på Bio och njuta(!) av Fifty Shades Of Grey.. Ha ha vad säger alla..60% erotik.. Spännande :o
Sen en middag hemma i min Lya :)
Laxen förbereddes igår...


Njut av helgen, det skall jag!

Kram


Mumsigt Mellanmål igår :)))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards