Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Yvonne - 19 februari 2015 15:13


Det går inget bra detta med promenader utan min lille vän.. Kan bero på att det vart så mycket annat att fixa med men känner i hela kroppen att jag måste komma igång med dem...

Var på en utsökt lunch igår med min vän Erik. En fantastisk torsk på Rest Eat som var så god! Så dit måste vi igen o gotta oss:))
Dansen ja , den kommer vi strax igång med! Han har lite flyttfix o sen så :)

Äntligen kom min tvättmaskin igår :)!! Som jag härjat med denne firma!! Hualigen!!

Ja ja nu börjar lghten att ta form och det är lovely!
Sen kom mitt efterlängtade besök igår: Mor o Far o barnen:) Härligt!
Mission completed!
Jag hade köpt massa olika kakor o bakelser nere på NK. :) Mums!
La Familia är bäst <3


Ikväll blir det shopping inför det lilla Housewarming Partyt på lördag.
Blir så skoj!!

Åh så var det ljust imorse och pluss grader.. Vi är på rätt väg :)

Kram


Min lilla Lya:)

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards