Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Yvonne - 24 februari 2015 10:58


En ny vecka..

Ja vi var med jobbet på bio igår kväll. Ingen film jag skulle välja.. Det som var roligast var att TV4 nyheterna jag hade på till min frukost på morgonen, berättade om Oscars Galan :) Birdman hade vunnit bästa film osv...

Ja och den såg vi.. En tänkvärd film om man orkar fördjupa sig i någon annans psyke..
Nej jag hade inte valt denna själv.. Tung o jobbig...

Skönt att komma hem efter ett dygn borta.
Åh vad skön känsla att öppna dörren till mitt fina underbara boende..
Tavlan som Majsan hade med sig till mig i Lördags.. På min älskade Cosmo.. Ja han tittade på mig med sina stora fina bruna ögon.. Så fin bild <3

Idag lyser solen och på lunchen blir det Skeppsholmen runt. Härligt uppfriskande!!


Kram


Goa vänner och nattsuddare i Lördags <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards