Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Yvonne - 18 februari 2015 08:24


Vissa nätter är värre än andra.. Natten till igår sov jag inte mycket :(
Cosmo var med i tankarna o att bli klarvaken och efter ett tag att något ramlar i v-rummet var lite tänkvärt..
Har ju känsla för andligt och hoppas han visar sig..

Sov lite innan klockan ringde och det visade sig att en av visarna till min stora klocka på väggen ramlat ner...

Min beställda soffa kom igår så fin!!
Jag rusa hem o fixade middag eftersom Heidi och Helene skulle komma.
Vi fixade till soffan och skålade i lite bubbel... Så mysigt!!

Åt och hade en härlig kväll! Heidi är inredare och vi samtalade om detaljer och fixade o trixande! Härlig energi!!
Vart sent.. Men vad gör det när man tankar positiv energi :))

Tack för en härlig tisdag tjejor <3

Ikväll kommer mor o far med mina barn hem till min nya lya <3 Det ser jag fram emot!


Kram


Sötnosar!!

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards