Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Yvonne - 20 februari 2015 08:04


Torsdag kväll med full effektivitet! Hem o hämta bilen och for mot min gamla kommun. Var på två affärer och handla lite till lghten bla t badrummet.
Hjälpte min son med en sak och åkte sen till förrådet jag hyr. Hämtade saker och lastade av saker från bilen.

Väntade in en tjej som skulle köpa ett bord jag lagt In på blocket. Såld! Skönt:)
Åkte ner till Heidi,kollade in hennes stolar o allt som hon shoppat. Hon hade hittat den perfekt fina mattan till mig på Mio o lite annat så det tog jag med hem. Tack min vän <3

Handlade lite av maten jag behöver till imorrn till partyt :)

Åh ikväll första kvällen hemma själv, längtar! Skall laga en del av maten till imorrn o fixa :))
Ser fram emot imorrn kväll med de bästa vännerna. Let's Have ā Party!!

Kram


Saknar min lille vän :(

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards