Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Yvonne - 5 februari 2015 08:38


..ja näst sista morgonen som jag åker till jobbet på denna buss :o
Så konstigt det är, jag förstår nog inte det än. Men det kommer nog suddas ut det oxå.. Jag menar denna känsla.. Som med allt annat som man går igenom. Nej, nu var jag inte sann, inte allt men nästan.

Tänk vad mina nuvarande grannar är nyfikna, vart bär det iväg; vad fick du för lghten, vem köpte den och framförallt frågan; hur kan du lämna denna kommun som har allt.. Enkelt svar; för att jag har en stuga i en annan kommun så jag kmr ändå ha naturen jag älskar men får balans med att bo i Sthlm delar av året.
Japp! Då blir de tysta! :)

Igår fixades det ännu mer, packat massa o tvättat allt som jag ville nu.
Var i lghten på lunchen o har nu fått ordning på den biten och beställt tvätt/disk. Yes! Skönt! Känns så bra o installeras nästa vecka.

Idag får vi träffa nya chefen då vi gjort en omorganisation. Dock är inte den närmsta chefen ny men hennes. Den blir spännande!

Blir en fixar kväll igen hemma idag.
Men imorrn blir det en trevlig kväll med tre av mina fina vänner; både kulturellt och god mat :))


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards