Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Yvonne - 31 mars 2014 22:51


Som jag har väntat på detta besked!! Åh så fick jag det via mail i fredags.. Men jag var ju på seminarium.
Tyvärr negativt, så idag har inte varit någon rolig dag på nått sätt.

Sorgligt nog har även E:s far somnat in idag och det fick mig att tänka på att jag vill umgås mer med mina föräldrar denna sommar.
Sista sommaren i deras stuga.. Mina fina föräldrar. <3

Man får vara låg,mänskligt o det är jag idag...
Som sagt, efter regn kommer solsken.. Och just de orden skrev även Håkan i min bok som Anna skapade till mig inför mitt firande. Boken som hon skrivit lite frågor om mig i och som gick runt och gästerna fick fylla i det som de tyckte passade in.
" Efter regn kommer solsken" sant Håkan, jag om någon vet...
Det skrev han under avsnittet x x x
Gulligt tycker jag. <3

Ja ja , jag tar en ny vända o nya tag med mitt projekt och då jäklar!! :)) I varje svårighet finns en möjlighet.. Fast så känns det ju inte just nu...

Ikväll har jag varit ute o gått 8 km, skönt när man känner som jag gjort i kroppen idag.

Visar bild på gamla skolan som ligger bortom där jag bor. Promenerade förbi det ikväll. Det är ett litet museum nu. Gulligt! Jag gillar ju det gamla o genuina. Kärlek o känsla i det oftast..


Sovdax


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards