Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Yvonne - 4 mars 2014 22:25

Semlor semlor överallt.. Kom som vanligt denna morgon i Gallerian nerför rulltrappan och förbi Gateau.. Kön ringlade sig lång lång!! Asså!!! Halv 9 på morgonen o så mycket folk!

Semledags tänkte alla.. O jag oxå :)
Jag har ännu inte ätit någon o tänkte vänta till denna dag.. Tror ni vi fick någon semla på jobbet idag.. Nope! Så lågt, kostar inte mycket att glädja personalen med en semla.. Men icke..
Inga problem att köpa en själv men tycker det tillhör att kollegorna mumsar tillsammans ...

Ikväll var jag och min lille vän hemma hos min kompis Heidi och där skulle jag mumsa en semla!

Men den smaka inte som jag tänkt, så jag åt mandelmassan o toppen bara...tänk vad olika semlor kan smaka..
Jag ser det som en mening att inte jag ska äta massa sånt.. :)

Idag är jag så trött, nu kommer tröttheten efter helgen..

Flygbiljetterna t Spanien har jag bokat idag i alla fall, känns jätteskönt o skoj!

Nu ska jag läsa lite på ett framtida projekt jag håller på med och sen försöka somna lite tidigare än vanligt...

Kram



Mums! Räkmackorna Kicki o jag fixade till oss efter en dag vid havet i Spanien förra sommaren. Cava o jätreräkor, kalasgott!

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards