Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Yvonne - 19 mars 2014 22:38


Imorse åkte jag med min lille vän till Årsta. Lite kul är det när vi har typ 1 km kvar så ställer han sig i fönstret o gnäller.. Han vet vart vi ska. :)))

Skön känsla när man har mycket att göra på arbetet:))) Superskoj på förmiddagen idag! Var mycket som hopa sig på jobbet så det vart lite tankearbete. I like!

Snöblandat regn på dagen, men inte hindrade det mig att gå mina 5 km:s runda. Nope! Tog med Ingrid min Fd kollega. En mycket trevlig lunchdejt med henne.
Man mår bra av denna friska luft när man sitter så mycket.

Och!! Jag fick komma med på ett superintressant Seminarium inom finans branschen som hålls i 2 dagar :))) Så glad är jag! Intressant och lärorikt tror jag.

Mötte upp Heléne på Medis efter jobbet och vi gick ock käka på en Italiensk Restaurang som har mycket god mat <3

En trevlig o mysig kväll. Så skönt att ses bara några timmar o prata o äta lite gott.

Sen for jag och hämtade min lille vän hos mor o far. De gillar verkligen att få besök av honom då o då.

Oj oj nu har det snöat o snöat.. Riktig julkänsla är det ute...
Tur man inte har bytt till vinterdäck.

Kram




Kändes som vi gick i Central Park när vi mitt i det påtagliga snöandet gick genom Fatbursparken....



Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards