Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Yvonne - 3 mars 2014 23:10

Måndag, trodde nog att jag skulle vara trött idag efter denna helg som inleddes med något skit i kroppen och en djävulsk huvudvärk..för att sedan vara på Party party och sovit för lite..

Lång mening det blev.. Men jag har varit pigg och även plockat bort mycket här hemma ikväll efter partyt.
Mina vänner bodde ju här , så det blir lite oplockat även då som sagt.

Ni som följer mig här skall veta att jag byter plats på bussen , jadå jag lever som jag lär, jag går varje morgon till bussen , bilen får vackert stå kvar hemma. Och vi fortsätter att hälsa vi som åker samma buss på morron... Ha ha ja vad inrutat liv man har på ett sätt...

Imorgon ska jag boka Spanienflyget!!
Tar snart slut med de bilj som inte kostar skjortan så det ska jag ta tag i.
Det ser jag fram emot. 24 maj o en vecka :))

En hel del saker inbokat denna vår och även en del i sommar.Tjoooo

Ja jag lever nu.. <3

Sovdags,

Kram



Underbara ställe i Torreveija, Snart kommer vi igen!
Bild från juni 2013

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards