Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Yvonne - 2 mars 2014 22:13


Så trött, så glad, så lycklig att få ha så skoj i mitt liv. Innehåll och substans.
Kärlek till vänner och kärlek till nära o kära...<3 Att ha min frihet att få vara frisk, ha två fantastiskt uppfostrade barn med jobb och trevligt sätt.
Mor o far i livet som var med på min fest t kl 23 igår (trodde jag inte) få 3 tal under kvällen, varav det ena var så djup och fint att jag grät.. Inför alla drygt 50 personerna...
Sångerna om mig och glädjen i allas ögon..

Engagemanget av min dotter och vänner att fixa, tålamodet att ställa upp på detta som kräver mycket jobb...

Långväga vänner flyger hit för min skull, lagt ner energi i presenterna.. Spa helger, ridning en helg med övernattning, ridkläder!, makeup kurs, centralbadet, fotvård, en helg i maj o bara packa en väska.. Vart? Hi hi, en kväll o stan, fotoböcker fr när jag var ung.., Mm mm ..

Jag är överväldigad! Det fattas bara en enda sak... :( Så många tankar ditåt under kvällen, kan det ha varit ömsesidigt .. Känns så...

Så är det...

Nu ska jag sova och somna med ett leende ...

Kram

Av Yvonne - 2 mars 2014 04:28

Av Yvonne - 2 mars 2014 04:10

Tack min älskade dotter , tack för allt Du gjort för mig denna kväll. Tack Min älskade vän Kicki o tack älskade Lalle för att du funnits med dessa underbara tjejor och hjälpt till!

Kärlek till Er! <3

Har så fina vänner som jag respekterar och älskar!

Love love....

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards