Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Yvonne - 30 mars 2014 21:52


Hade en toppen lördag verkligen! Med detta underbara väder så var man ju tvungen att vara ute så mycket man bara kan!

Skulle passa bra med en kryssning denna dag :))

Carina o Heidi kom och plockade upp mig vid 4 tiden och vi for in till Kungsholmen o tog ett glas vin på Carinas exmans Restaurang. Detta för att hon skulle lämna bilen där.

Vi tog en taxi ner till hamnen där Anna-Lena väntade på oss.
Så mycket folk!
Åh ännu mer kontroller! Suck..

Middag och skoj blev det. Träffade lite folk, men det var nästan för mycket folk.

Dansade jättemycket och pratade sååå mycket engelska med en australisk man fr Gävle. Ha ha så pass mycket att när jag idag frågade några om de kunde fota oss, frågade jag på engelska!!

En trevlig kväll i lagom form som avslutades med den obligatoriska räckmackan :))) Jag var i så bra form att jag kom ihåg att ställa fram min armbandsklocka :))

Imorse 8.50 var jag o Anna-Lena uppe o åt frukost, den kändes bra. Sen kröp vi ner en stund igen i hytten o sov nån timme.

Det fina vädret gjorde detta till en Kalas dag på däck o det var en mysig dag idag med gänget.

Väl hemma tog jag en långpromenad med min lille kille som hade haft det toppen hos Elin.
Sandra var och hämtade honom på dan idag. Tack du fina Elin som tog hand om honom! <3

Sem gräddafe jah våfflor o myst i soffan. Missade våffeldagen så det fick bli ikväll o det med glass o sylt, mums.

Imorrn åter en ny vecka :))

Kram


Brasilianskt Tema på maten
Dans dans...tjoooo!!
Fantastiskt väder , härlig hemresa :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards