Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Yvonne - 12 januari 2014 06:50

Lördagen gick i en rasande fart. Vi började med att åka till Wat Po, där man kan beskåda den stora fina buddan. Trafiken var tätt och det tog ett tag. Men det är en lugn o härlig stund där. Jag satt mig i templet med bena i kors och njöt av lugnet.
Buddishmen är lite fascinerande...

Efter ngn Tim skildes vi iväg från tjejorna och jag o Monika åkte t MBK för shopping! Vi shoppa o åt lunch där.
Väl hemma efter tät trafik igen så vart det mer shopping då vi bor då pass bra nära alla marknader.
Var på massage såklart och då jag hade sådan huvudvärk var det toppen! Fin vana...

Bokade turen på floden och in i duschen.

17.30 blev vi hämtade för avfärd mot River Pier.
Åh vad mysigt på floden och såå vackert med alla byggnader som lyser.

Bangkok är så fint!! <3
Mycket god Thaimat med mycket räkor serverades.

Som vanligt träffar Sandra folk så hon och Martina pratade med 2 killar fr Sthlm. Unga killar med Eget företag o de var och handlade upp t ftget. Sandra tog tillfället med kontakt då den ene hörde hennes idéer. Toppen!!!

Såklart körde de hem oss och vi gick och shoppade lite till.
Såklart kan man inte missa höjdpunkten 83 vån upp!
Att sitta där i Baiyoke Tower är magiskt!!

Nice! En bra avslutning på en Toppendag!

Idag har vi delat på oss igen.
Tjejorna på sitt håll o jag på mitt eget.
Vill njuta själv av sista dagen då vi åker hem ikväll.

Jag har shoppat - igen... O nu tagit en islatte och kylt ner mig här inne.
Nu ska jag på fotmassage och kolla lite vidare.
Om två Tim ska vi alla ses och sola lite innan vi packar ner allt.
Har btw köpt en ny liten väska så jag får plats med allt.. Tokjag!
Presenter såklart :))

Kl 18 ikväll åker vi mot flygplatsen..med vemod men med många goda o glada minnen..
En toppenresa <3

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards