Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Yvonne - 6 januari 2014 20:42

Av Yvonne - 6 januari 2014 20:40

Vi kom iväg på Snorkling Trip. En het o solig dag , en underbar Dag. Vi fick uppleva massa färglada fiskar, koralrev också fina udda små stränder med så vit sand. Såå glad
att det fortfarande finns kvar sådana ställen.

Vi matade lite apor på en liten ö med fruktskalen vi hade kvar. Så söta men bitska...

En toppen dag!! Vi kom hem t Koh Lipe vid 17, tog en kall Chang o sen direkt på oljemassage 1 Tim. Super då man som jag brände mina armar.,.

En kalasdag!! Våra tjejor har haft det toppen med sitt gäng de träffat :)

Bloggar om kvällen imorrn... Så trött., 02.37 är klockan o imorrn packar vi...

Sov gott,
Kram

Av Yvonne - 6 januari 2014 11:19

Vill bara säga att Jag inte längtar hem!!

Kram

Av Yvonne - 6 januari 2014 02:14

Dessa dagar går fort.. Satt vid bungalowen vid 17 innan dusch och bestämde att vi skall åka ut och snorkla till 4 öar, måndag morgon.

Martina o S o R kom tillbaks o hade haft en Toppendag och fångat massor av fisk. Fisk som de gav till han som ägde lilla båten så han kunde sälja :)) Bra där!

Monika o jag bokade en Longtailbåt för en dag och nu ser vi fram emot denna dag. För mig som sett många öar o många ställen här, är det nu nya öar vi skall till! Blir fun!

Vi åt middag med ungdomarna för att sedan promenera runt lite själva i de små shopsen.

Vi avslutade kvällen med ljusshow på stranden och en kall pressad apelsinjuice :))
Trötta efter dagens otroliga hetta.

02.30 Hör jag Sandra komma hem o då jag kände hur hon sprudlade var bara ordet:
Vilken kväll ! Säger hon!
Ha ha sötnos min, de hade varit med grabbsen och hade haft såå skoj o mysigt!
Det värmde mitt hjärta <3

Nu in och smörja in sig o packa lite, blir 6 Tim guppandes på havet och snorklandes bland alla fiskar....
Myys...

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards