Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Yvonne - 1 januari 2014 18:02

Just nu när jag sitter och skriver detta skjuts det upp massa raketer! Hm kanske de längre bort på beachen firar nått annat? Man kan ju undra..

Hela gänget har varit och ätit på en lite finare restaurang ikväll. Kvällen till ära för Fam J som far iväg tidigt imorgon bitti till en syster osv...

M o jag åkte in lite tidigare till byn för att shoppa lite. Sög i shoppingtarmen :)) Hitta lite saker, dvs lite små presenter o så.
En lugn o skön kväll och nu är det sovdags.

Jag sitter vid lilla receptionen vid vårt resort och syrsorna låter febrilt. Ibland hör man en Geckoödla som riktigt ljuder: Gecko Gecko... Söta de är!

Sandra har blivit genomsnorig och Martina hes.. Imorrn får de vila och faktiskt så är det sista dagen för oss här då.

Kollade på vilken båt vi skall ta: Speedboat 3 Tim el High Speedboat som tar 5 Tim? ( namnet borde vara tvärtom i tid!)

Umeå tog speed hit över havet o de tyckte det var rejält läskigt...Jag som har sån respekt för vatten.. (Rädd) Bestämmer 5 Tim större båten..!
Bokar imorrn :))

Tack Fam J att vi fick ihop att umgås igen här i Thai. Ni är så fantastiskt glada o goa o varma vänner.
Jonas: Du o jag borde starta nått med "Dance till you die"

God fortsättning och jobba på ni som ska det imorrn. <3

Kram

Av Yvonne - 1 januari 2014 11:00

Tjooooo!

Året har börjat toppen!
Sandra, Martina. Sofie och Rebin bokade Fyrhjulings offroad!!
Så glad att jag har en dotter som har aptit på livet!! Det vilar inga ledsamheter där inte.
Sådan mor sådan dotter... :)) Ha ha...

Jag o Monika har solat o badat i detta idag otroligt heta heta väder... Låg i havet som en hel val då sanden brände under fötterna o svetten lackade...ja så fort man steg upp..
Ett gäng låg o vila o läste.

Liten promenad längs beachen men vi insåg att ligga där och steka eller gå. Var inte så cool. Så vi var lite förändringsbenägna o tog vår massage tidigare idag! Tjooo!

Stark o go mat o en kall i hettan åt vi efter massagen o nu snart hem och duscha.

Idag är det Helena o Jonas o barnens sista kväll med oss andra. Imorrn far de iväg mot sin syster o så norrövet o vi stannar en natt till.

Så skoj att ses här i Thailand, blandat mot Umeå o Stockholm. Love Fam J!

Hoppas Ni andra har det bra i Svedala <3

Jag känner en god o go känsla o tillförsikt inför 2014 <3

Love yourself if noone else not Love you <3

Kram

Av Yvonne - 1 januari 2014 05:05

1 Januari idag. Mmm o lite trötta e vi allt.. Höll på till 04.00 ca imorse men vi hade det toppen!

Vi var på Nyårsfirande med Buffé' och show.
Ha ha sen stod jag och Jonas för dansen!
Underbart!! Inte bangade vi på att gå upp o stuffa! T om ett par Thai hängde på! :))

Det vart bubbel på stranden med hög mysfaktor. Rislampor tände vi för de vi alla älskar o saknar.. En mycket minnesvärd tidpunkt.. Så vackert på himlen då de flög iväg... Gammal som ung förenades vi där..

Det här med att blanda våra ungdomar med oss själva och de ännu yngre som lyssnar o lär, är fantastiskt.
Från 9 år till 56... I like our company <3 Tack alla som gjorde Min Nyår..

Vi avslutade natten på kuddar med en kall Samsong coke på stället bredvid oss..Sedan vandrade
vi barfota på stranden hem..

Nytt år o nya möjligheter <3

Puss

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards