Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Yvonne - 2 januari 2014 18:10

Nu in o packa mitt o natten..

Vi har haft en myskväll på Beachen med god nyfångad Makrill som grillas, mums. Men tyvärr ingen Ormshow :(
Inställd el nått vem vet...

Nästa gång jag skriver är från Koh Lipe nära gränsen mot Malyasia.

Önska oss god båtlycka över havet.. Respekt! :)

Kram

Av Yvonne - 2 januari 2014 13:53

Av Yvonne - 2 januari 2014 13:48

[Bild]

Av Yvonne - 2 januari 2014 13:42

Monika o jag åkte t min vän Carina som är här på resa med sin familj: )
Spontanitet på högsta nivå, I like!

Blev ett par LongIsland drinkar..


Mysigt o trevligt! Tänk att det nästan är som hemma, du åker till en vän o fikar el tar ett glas :))

Nu ner t beachen där vår favvo Rest är och avnjuta nyfångad Makrill <3

Ungdomarna är på sitt håll :)

Senare Ormshow!

Take care,

Kram

[Bild]

Av Yvonne - 2 januari 2014 09:44

Idag är solen het och vi känner oss som kokta vita klumpar.. El nått..

Lite strand och bad.
Sandra o jag tog en låång Beach promenad. Såå skönt! o doppa oss på vägen...

Vi njuter av allt och har bestämt oss för att gå på en Ormshow ikväll! Woop woop!

Jag har bokat båt och transfer som hämtar oss vid 09.00 imorrn bitti.
Tog Tiger Line båten den större
o 5 tim.
Vi ska ju färdas över öppet hav så det känns bättre OM det blåser upp..
Vi kommer åka mycket långt Söder ner, bestämt till Koh Lipe.

Ingela o Lars o Lisa åker oxå imorrn men mot Kamala Beach, (norröver) Lars ska golfa i 2 dagar.

Sofie o Rebin kmr t oss på Lördag.

Så underbart detta resande, inte vara kvar på samma ställe. Då kan man ju missa nått eller hur?
Men framförallt att se, uppleva, möten med nytt folk, nya influenser och bara känslan av att få packa ryggsäcken o inte veta vad som väntar... Livet är inte enkelt och kan man via egen drivkraft genomföra det så: go for it!! You just live once a time. <3

Ungdomarna kör Volleyboll på stranden så jag ska gå ner o joina dom nu.

Liten bild från dagens lunch :) Som vi alla säger: dagens höjdpunkt' Spicy good Thaifood and a cold Beer :))

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards