Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Påskafton med Toppenväder :)

Av Yvonne - 20 april 2014 00:32


Älskar mitt paradis! Så rogivande där jag har mina två hus. Bara att gå och pyssla och dona är underbart.
Fåglarna som kvittrar o inga bilar som låter...o Solen som varit varm o go idag!!

Så avkopplande och kontrast till mitt liv jag lever som livsnjutare... :)) Ha ha Ja lite sanning är det allt... "Live your life"... är ju en av mina deviser..

Hostat sönder på natten igen, MEN lite röst har kommit fram <3

Småfixat i trädgården, samlat ihop en hög som skall till tippen. Blir ett jättelass.

Rören i badrummet har fryst sönder så jag meckade lite där. Nya packningar och en gänga skall jag köpa.
Målade en liten hylla och rev ner "ute" diskbänken som är bra då vi är många många i stugan.
Känner att jag måste gjuta nån i betong som klarar av året runt att stå ute i vind, snö o blåst.

Köpa nya stolsdynor till möblerna på framsidan och slipa hela det träbordet blir nästa projekt.
Men givetvis har jag satt mig och njutit av solen då jag fått hostattacker :( hua!

Var o fikade mitt på dagen hos mina fina föräldrar. Då får jag ett sms..

Mina barns farfar avled idag..endast 72 år gammal i cancer.
Då tänker jag igen... "Denna dag kommer aldrig igen".... Lev nu..

Njut av livet, kärleken, hälsan och av varandra.. Lev och gör inget emot din vilja..
Se det goda i livet, umgås med dem som berikar dig, ger positiv energi.
Störst av allt är kärleken <3 <3
Den finns i det mesta... Se den..
Men håll kvar den om du hittar den oxå..det är inte alltid lätt :((

Åt en mumsig Påskmiddag hos mina föräldrar i deras stuga, så mysigt och jag är så glad att vi fick dessa timmar och middag tillsammans.
T var kvar så vi hade trevligt tsms.

Mina barn saknades oss såklart, men så blev det nu då en arbetade och den andre var borta med vänner.

Kom hem ikväll till stan igen.
Tvättat och fixat lite och slöat o hostat i soffan.

Hoppas på ännu mer framgång för min röst o hosta imorrn. :))


Go o Gla' Påsk

Kram



Vimpeln uppe= då är sommaren på gång

Rabarberna växte under natten= Solen gör underverk









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards