Alla inlägg den 13 april 2014

Av Yvonne - 13 april 2014 15:22


Så var denna resa, minsemester och skidweekend över...

Mycket snö i Sälen var det och underbar skidåkning. Vi åkte både i Hundfjället och Tandådalen :)
Vi har ätit god mat varje dag, alla hade en egen måltid att ansvara över. Så vi har ätit så mumsigt och även druckit massa gott.

Vi har haft kul på Afterskiin och dansat loss :) Tjoooo! Träffat gäng från Eskilstuna och andra städer :)
Sol ena dagen och snöblask regn med hårda vindar oxå..
Fredagskvällen var det All in så vu drog t Högfjällshotellet och hade det skitskoj!
Karin o jag träffade lite folk och dansa o drack lite GT. Skoj!!

Då jag kände innan att mina luftrör var lite skrovliga , har jag fått en rejäl förkylning med någon inflammation på stämbanden. Kan inte prata o har ont i halsen :((

Nu har vi ganska nyss klivit på tåget i Mora efter några tim på buss dit.
Ha ha i Mora hann vi gå till Korvmojjen :) Bukfylla! Gott: no no

Kicki är så rar o kommer till Centralen och hämtar mig o Månkan.
Blir skönt att komma hem oxå :))

Trött men glad,ej pratbar men nöjd med årets Sälenresa :))

Tjoooo Anna, Månkan, Klarin o Karin!!!

Pöss

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards