Alla inlägg den 21 april 2014

Av Yvonne - 21 april 2014 22:10


..Åh så var denna Påsk över.. Jag hann att njuta lite av den med röst :))

Mötte upp Annelie vid Djurgårdsbron och vi promenerade, njöt, pratade (!) och fullkomligt njöt av dagen. Två timmar gick vi innan vi unnade oss en varsin Latte i Solen och min lilla vän kunde få lägga sig i skuggan en stund..

Nästan 4 Tim senare hade vi gått 1,1mil och haft en Toppendag! Underbart!! :)

På vägen till bilen så kommer att sms där Stefan undrar om jag vill komma på middag hos honom. Men jag ringde upp och tackade nej,
Skulle ju äta middag på annat håll.
Tänk vad glad man kan bli av att den manliga vänskapen hör av sig oxå.

Har haft en bra kväll och glad att jag kan gå o jobba imorrn!
Rösten inte riktigt ok o hostan envisas, men jag mår bra!
Dessutom är vi ett gäng som ska på skojsigheter imorrn kväll, trevligt!

Åh så är det bara 4 dagars vecka :)) Tjoooo!Det gillar jag! :o

Kram

Av Yvonne - 21 april 2014 12:07


Söndagen var en bra dag!
Hostan bättre o rösten kommer tillbaka sakta men säkert...!! Yes!

Började morgonen men 1,5 Tim promenad med Månkan, så skönt.

Sen blev det fix av lite saker o shopping.

Vid 16 var jag hemma hos Hele'n och Anna-Lena kom oxå.
Vi hade det helmysigt och grillade och njöt av den sköna kvällen.
Månkan kom lite senare och förenade sig med oss.

Idag är en ny dag och jag har redan varit ute på en underbar promenad och skall nu snart vidare....

Kram


Påskliljor mitt i skogen hittade vi

Mysmiddag hos Hele'n

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards