Alla inlägg den 14 april 2014

Av Yvonne - 14 april 2014 22:54


Varit hemma idag från jobbet då luftrören inte är de bästa och hostan kommer i vågor o då jag bestämde att besöka vårdcentralen...

Läkaren sa att jag har fått stämbandskatatarr och att luften i Fjällen spädde på då jag for ner i backarna... Hm.. Får Inte viska ens!

Galet jobbigt att inte kunna prata.
Klarin fyller år idag så vi hade planerat middag o sen Hammarby match, premiär inför säsongen på Tele 2.

Visste inte om jag skulle orka, men jag mötte upp Neta o Heléne utanför Neta i Gullmars. Klarin kom och vi käkade Metze plock som de handlat.
Vi såg Bajentåget komma gående över bron från Skanstull :)
Läckert!

Sen bar det av mot Matchen! Galet mycket folk! 29500 personer!!

Vi hade köpt bra platser och med noll röst för min del , så klappade jag och stampade fötterna! Bajen halsdukarna viftades hejdlöst i luften!!
Att vara stum e' inget skoj ! :(

5-0 till Bajen!! Tjoooo! De ägde i matchen!
Kul kväll men skönt o komma hem. Jag mår verkligen inte alls bra... :((

Men Klarin blev glad och vi hade en mysig kväll :)

Live your life x x x

Kram


Klarin fick bära Bajens fina narrhatt :))
Bajen tåget
Matchen!
Vi på väg t matchen

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards