Alla inlägg den 1 april 2014

Av Yvonne - 1 april 2014 22:40


Uppe innan tuppen gooalade!
T mötte upp mig vid 06.40 imorse och tog min lilla vän idag. Han ville ut i skogen hela dagen o det var ju skoj för min lille vän.

Tidigt på jobbet idag och en dag som varit bra med skojsiga saker.
Ingrid o jag knallade de 5 km på lunchen och så forsade det ner snöblandat regn!
Ja ja.. Upp o ner med detta väder.

Gick kl 16 idag och knatade hela vägen till Götgatsbacken. Kollade om Agneta var kvar på Pantbanken där hon jobbar o yes! Hon slutade precis!

Vi knallade tillsammans till Gullmarsplan! Underbart :))

Varit hemma ikväll, skönt! Ingela o jag pratat i tel o planerat lite.
Lite planer till sommaren..

Pratade med Karin o vi kommer sammanstråla ett gäng i Norrtälje i påsk. Kul! För jag kommer åka t stugan då:))


Gått nästan 1,5 mil idag! Yes!!


Kram


Min älskade lila vän som alltid vill bära vantar nere från porten när vi varit ute o på väg in... :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards