Alla inlägg under juni 2015

Av Yvonne - 5 juni 2015 10:22


Jag försöker för det mesta se positivt i det stora hela. Sorterat bort negativa människor, ältande varelser, projicerande typer som är offer..

Försöker ändra på det jag vill ändra på, modellerar mitt tänk, är rak på vad jag känner, går på min magkänsla and so on...

Och i tisdags kände jag i min kropp ju mer dagen gick att nått inte var ok..
Vänstra sidan, något som tryckte nedanför revbenet...mot bäckenet..
Kaos med en affär på jobbet o tur var väl det för jag hann inte till PT träningen! :( Hade blivit tokigt i kroppen då...

Åkte hem kände mig "låg"som attan, blev värre i vänstra..
La mig jättetidigt med stark tabl i kroppen..
Vaknade upp och jisses, sne och så ont!
Ringde kiropraktorn som gav mig akuttid.
Bäckenet var snett! Aldrig varit med om..:( men denna smärta var hemsk.
Då kände jag mig såå negativ...inte skoj..

Han knaka o braka till mitt bäcken o kotor.. Lite läskigt.

Det var Studentmottagning på kvällen. Fina Jonna, Petras vackra dotter. Ville inte missa detta..Jag tog bil dit fast jag normalt kunnat gå dit.
Men nu haltade jag fram i 3 km/timmen.. Svårt köra bil oxå.

Var bara där ett par timmar.. Ont sitta och tabl i kroppen var inte skoj.
Blir Depp då jag nu behövde träna, vara rörlig och inte ha detta skit..Suck..

När jag vaknade igår var den värsta smärtan borta o jag rörligare :)

Så det blev i alla fall en underbar torsdagskväll och middag med mina båda barn. Ett par timmar att chitt chatta.. Mysigt!! <3

Nu på väg till kiropraktorn igen och knäcka lite, är ju lite sne fortfarande...

Ja ja nu är det fredag och jag känner mer positivt i luften :)

Tar bussen ut till mitt paradis efter jobbet och jag och min vän skall ha en lugn helg, lägga golv, grilla och bara ha det bäst.
Åker till jobbet direkt därifrån till jobbet på måndag. Härligt!



Trevlig helg

Kram

Av Yvonne - 2 juni 2015 07:29


Vardagen började igår - såklart hade tiden stått still på jobbet. Ok en kollega, hade tackats av i fredag. Annars händer inte så mycket där..

Lotta, jag o Johan knallade ut till Djurgården efter jobbet. Resten av gänget tog Spårvagnen.

5 kamp! Såå skoj! Ha ha jag var bäst på Hästgrenen:) Min häst galopperade vilt! Och såklart vann mitt lag!! Vi var bara så bäst!! Tjooooho!!

Middag på Kryddhyllan på Gröna Lund. God torskrygg:)

Såklart gick en del av oss vidare.. Åh såklart jag...Hamnade på Diplomat. supertrevligt!
Så jag var hemma sent..

Men nu är jag strax på jobbet och jag är tröttmössa men känner mig glad ändå :))

Ikväll min PT träning! Skall bli skönt!
Ordningen är återställd!


Kram


Vad vann vi? Jo denna lilla naggande choklad! :o

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards