Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Yvonne - 30 juni 2015 08:36


Tog tåget till jobbet imorse.. Ja från min vän - 1:a klass. De utlovade kaffe på SJ sida men icke..
Lämnade bilen där då han kommer med den och lite saker jag köpt där på torsdag.

Använder ju inte min bil så ofta, så jag klarar mig tills dess.

Petra far till Prag idag, spontant inför U21:S final. Så hon ringde mig om Doris hundvakt. Såklart jag ställer upp! Två nätter för dagarna har hon doggyvakt :) blir så mysigt! Onsdag o torsdag.

Var på bankens stora nya kontor efter lunch och tackade av en fd chef jag haft. En toppen sådan! :) Vilka fräscha lokaler.

En gammal vän skulle kommit på middag men fick förhinder. Så jag satt kvar några Tim på jobbet och fixade lite. Öppnar ju inte någon dator hemma som sagt så det fick bli det då istället.

For hem och hade en skön kväll och fixade Sommar fötter! Härligt! Fix o don o målning och nu känns de fina:)

Sovit som en klubbad och är redo för en ny dag. Mmmm 4 v exakt idag innan semestern...

Men den som väntar på nått gott :)

Får se vad kvällen bjuder till :o


Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards