Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Yvonne - 15 juni 2015 13:18


Midsommar veckan är vi inne på nu... Tiden går fort men vi har fått känna av känslan av sommar.. Den är fin :)

Vilken helg jag har haft.. Kommer inte med ord kunna återge allt jag varit med om.. Glädje, skratt, vänner, kulinarisk mat, känslor, soool, berusning, sena nätter, två underbara frukostar med dotter, samtal från Berlin, möjligheter, pedagogik, sömn, bus, ja listan kan bli lång...

Fredagen hem för att hämta bil och packning och jag for mot mina gamla hoods och jag flyttade in hos Sandra:) Parkerade bilen och styrde stegen mot Månkan och studenten för hennes fina döttrar.

En härligt lättsam kväll och det var mycket skoj att träffa alla den stora familjen som jag inte träffat förut.
Det blev sent...

Då Sandra var på sitt håll i trakterna möttes vi upp på natten för att ta sällskap hem :)

Vaknade på morgonen och bredvid låg min Goa tjej och snusade :) Så mysigt!

En god brunch och vi packade en varsin väska för jag hade ju min överraskning till henne:)
Det blev att färdas per buss och tåg och taxin stod och väntade på oss i Nynäshamn :)

Vilket perfekt väder!! Vi njöt och pratade, solade och intog ett glas Rose' i Solen. Så underbart mysigt!

Fick några blickar på mig av en kvinna.. o jag kände oxå att jag kände igen henne..
Yes! Poletten for ner och vi har arbetat ihop. Så skoj att få prata lite med henne. Vi bestämde att höras av.. Bor nära varandra och det kändes som det var en mening att vi stötte på varann. :)

Dagen gick fort, vart dags för att avsluta det för Middagen skulle serveras kl 19.00
Vi var nöjda med allt och såg fram emot denna middag som var så god bestående av Havskräftsoppa till förätt och en god Torskrygg till varmrätt :) Ja fisk är min favorit.. Så är det.

Vi njöt där ett par timmar och sen for vi till en god vän till mig för en efterdrink... Och prat.

Även denna kväll blev sen...
Vi kom "hem" efter 02 men vilken dag vi hade. Kvalitetstid med bästa dottern.

Söndag morgon, nu var vi trötta.. Blev även denna förmiddag en brunch hemma i lghten. Vi tog det lugnt och insåg att vi nog var lite trötta...

T kom och fikade med oss och hjälpte Sandra med en sak i köket som hon behövde hjälp med.

Packade ihop mitt och Sandra o jag kände att denna helg var helt underbar tillsammans på många sätt.
Trots allt har vi bott ihop i vått och torrt drygt 22 år. Tjafsat, skrattat men vi är så tighta. Så att nu få en helg själva var gott i hjärtat <3 Älskar Dig min fina tjej.

Sandra for på sommarfest med sitt gamla jobb och jag på middag hos Carina.
Hämtade upp Heidi och vi hade en fin eftermiddag och kväll hos Carina
Kom hem vid 22 tiden och packade upp allt:

Åh vad jag är priviligerad att ha så mycket gott och fint runt mig:)


YOLO:)

Ja jag lever här och nu...


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards