Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Yvonne - 8 juni 2015 08:24



Så var denna helg över. En härlig helg med massor av energi.
Det finns inget bättre än att vakna till fågelkvitter och att få känna att man har naturen utanför dörren.
Ett toppen komplement till storstadens liv.
Så att imorse, en måndag morgon få vakna på mitt underbara ställe är helt fantastiskt!

Lördagen var det full fart på fix o don. Vardagsrummet vart så fint med nya golvet.

Grillade gott och efter middagen kom min granne med man på några glas.Det vart sent, efter midnatt gick de hem. En trevlig kväll.

Söndagen bjöd på mer sol men massa blåst.
Jag klippte gräset och tog röjsågen och fixade lite.
Tvättade flaggstången så nu skiner den.
Bäckenet är snett och jag har svårt att böja mig ner och ställa mig upp. Inget skoj :(
Men står el går jag så är det lättare.
Tokigt konstigt!

Tog bussen nere från byn kl 06. Och åkte med min kompis Birgitta hela vägen. Skoj! Då fick vi tid att prata :)
Hade med mig en termoskopp kaffe på bussen :)

Min vän är kvar i stugan för sotaren kommer på fm och skall provtrycka skorstenen. Spännande o se hur det går!

Nu är jag sen någon timme på jobbet i stora staden och en ny vecka är på gång:)


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards