Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Yvonne - 18 juni 2015 08:44


Oj äntligen har denna vecka nått sista arbetsdagen :)
Längtar till ikväll - ut till stugan.

Tränade försiktig styrka i tisdags.. Ville så gärna.. Bäckenet ok men högra ljumsken reagerade, så lite ont har jag fortfarande...suck..

Igår var jag till Kungens Kurva och shoppade. Dels all mat som behövs och en del annat till stugan.
Som jag längtar dit ut.. Blir väl att flytta ut snart.. MEN jag vill nog känna mer sommar.. Fasiken vad vädret flackar fram o tillbaka :(

Kransar till Midsommarafton har jag fixat, ha ha lite skoj.
Vill ju att Hellen o jag är snygga i byn när vi går ner till dess firande.
Ser fram emot imorrn då Hellen o Håkan och Salsa kommer. Äntligen en hund som får springa på tomten... Hon kommer säkert att undra vart Cosmo är.. :(


Låt denna dag gå fort....


Trevlig Midsommar!


Kram





Saknaden är stor.. :(

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards