Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

På gång.. Mot vardag i stan :o

Av Yvonne - 31 augusti 2015 17:34



Måndag..
Och imorgon 1september.. Tiden går fort men jag utnyttjar den väl..
" idag kommer aldrig tillbaks" YOLO..

Vilken härlig kväll det blev på Fåfängan i torsdags kväll.

Magnus o Karin hängde på oxå. Vi vart 6 glada som stuffade då Micke "syd" fr Gyllene Tider kom med Tommy Ekman från Style. Gamla godingar spelades!! Så skoj!!

Vänner är allt bra att ha <3

Krigade efteråt ut till stugan, sista dagarna på denna sommar så det var värt det.
Fredagen var vi bjudna på Grill hos min kusin och man ute på Åkerö längre ut i Norrtälje.
Jag körde så min vän kunde ta några öl :) Snällt av mig va? :)) Trevlig kväll!!

Vi kom inte hem förrän efter midnatt då jag körde i typ 60 hela den vägen det inte finns lyse... Vildsvin tänkte jag på... :o

Ställde klockan på lördag morgon - packade ner det som skulle hem och frostade av den ena kyl/frysen.

Hem och lämnade all packning och for och hämtade upp Neta o Robert som skulle med oss till min väns ort.

Vi hade fixat en egen liten Lght till dem så de kom efter ett tag hem till oss och vi åt lite mellis och började ladda för kvällens konsert på Sundbyholm. Jill Johnson och Doug Seeger.

Vilken lyckad kväll! Bra mysigt, vädret i topp o härligt sällskap :)
Väl hemma vart det lite efter party och även denna kväll vart sen..

Igår när de kom hem till oss hade vi dukat upp en brunch för att orka en dag ute.

Blev även det en solig och härlig dag på lång promenad som avslutades med Gofika på staden där...

Kom hem på kvällen och ja nu börjar vardagen igen..

Men det känns skönt, träningen startar imorrn, rutiner med mat och allt som hör till...


En Foto mix av alla dagars roligheter, möten och minnen...


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards