Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Yvonne - 27 augusti 2015 07:52


Efter lunch igår kom min huvudvärk mer o mer smygande..
Asså kände att kroppen inte var 100 men jag gav mig av med mina kollegor till Stadion..

Ätit lite fel o kände mig som en blytung massa..

Poof! Skottet gick av och loppet var ett faktum! Men så galet tungt :( Det gick bara inte... Blääää Vill inte ens veta min tid, jag som var så taggad imorse o hela veckan...

Men i mål kom jag i alla fall:)

Min vän som kom till stugan igår efter att jag hade anlänt, hade på vägen smällt med ett Vildsvin! Attan vad tung den måste vara! Halva bilen fram var sönder! Gissa om han var chockad! Blev en stark GT till honom.
Fy vad hemskt!!

VIlket Härligt ljus och skön morgon det vart idag.
Tog lite bilder nu när jag var på väg.
Fick skjuts idag ner till bussen eftersom jag skall iväg efter jobbet och möta upp Heidi. Anna-Lena kommer nog oxå och hoppas Karin kan.

Sista Fåfängan... Har ju bara varit på första då jag haft annat för mig som semester och skoj. Blir kul att stänga igen Sommaren med denna kväll och sen njuta av det som kommer finnas kvar av fina kvällar och dagar.

Nu blir det att slumra lite på denna buss mot Stockholm.




Kram

Före lopp och Efter :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards