Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Yvonne - 2 augusti 2015 13:25


Vad vore livet utan vänner? Berikande på alla de sätt. Att även få umgås med sina vänners föräldrar och syskon talar oxå om en del om sin kompis.
Ja o vice versa - de som tycker det är trevligt att umgås med mina såklart.
Det är kärlek på vänners vis <3

När jag kom hit till Karins Paradis i fredags så var det så att hennes mor MajBritt om vi ville grilla och äta middag med dem. Såklart vi ville!
Karins bror Lars o fru med son var med oxå. De har varsina hus alla på denna ö, mysigt!

Så trevligt var det. En mysig början på en härlig helg.

Igår lördag vart det ju #toppotopptoppväder#!!!!! Underbart vad vi njöööööt! Solen gassade och vi tog lilla snurran ut mot Nämdö Böte och gick upp i utkikstornet som användes för många år sedan... Men vilken härlig utsikt!!
Stockholms Skärgård är bara såå fin.

Väl hemma efter en god Sillunch så satt vi i solen och bara njöt.. Öppnade en flaska bubbel och kände in lugnet.

Lite socialt med resten av fam Gustafsson en stund och lite prat om livets frågor.

Åt en god middag som bestod av Lax och goda grönsaker. Så skönt med att känna varann så väl då vi parerar vårt diskande, matlagning och puul så bra.

Kvällen vart att sitta ute i shorts och bara vara...njöt njöt..

Tände lite ljus senare inomhus och vid midnatt - ja börjar bli en bra tid att krypa till kojs.. Så var vi nöjda med den fantastiskt soliga dagen...

Idag har vi tagit en promenad över ön, ätit en god lunch och sagt hejdå till Karins föräldrar o bror.

Om ett par timmar far vi härifrån..
Härlig helg det varit - rogivande.

Tre dagar har jag haft semester och börjar känna lugnet - ja det behövde jag..

Ikväll kommer min vän ut till mitt paradis och vi skall äntligen få semester ihop.. Längtar verkligen..
Ja det blir både en prövning att vara tillsammans en längre period men oxå en härlig känsla då vi båda känner att vi har sett fram emot dessa veckor... Vi har lite äventyr som är inbokat men oxå en del fix och så på stugan o tomten...Det älskar vi ju båda -att röra på kropp, fixa, spika, måla, skapa och planera...


Njut av livet - jag gör det... <3


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards